Londra Günlükleri 1.Gün

Herkese Londra’dan selamlar,

Epey sancılı geçen vize koşturması son anda belli olunca bu gezimle ilgili erken bilgi veremedim, fakat gelin görün ki nihayet burada SWPP’nin yılda bir kez düzenlediği avrupanın en büyük fotoğraf organizasyonundayım.

Dilerseniz dünden başlayayım buradaki hikayeme. Dün sabah sağolsun Çağrı Kaya beni Sabiha Gökçen havaalanına bıraktı ve yaklaşık 4 saat süren yolculuktan sonra Stansted’e geldim. İlk güzellik havaalanı polisinin beni yaklaşık 25 dakika bekletmesi oldu, neymiş daha önce vizem reddedildiği için araştırma yapacaklarmışmış da mış, neyse güleryüzlü görünmeye devam edip sonunda lanet ülkeye girdim. Sanki son vizeyi ben yapıştırdım o pasaporta, dakka bir hasta bir!

Sonracığıma havaalanından epey bir yolu otobüsle gidip en yakın metroya oradan da yarım saatlik bir yolculukla otelime ulaştım. Geçen seneki rezalet otel deneyimimden sonra biraz ürkerek girdiğim odama bayıldım. Bu sefer televizyonum ve buzdolabım çalışır halde:)) İlk otelde olmayan bir ayrıntı olan banyosu da harika. En güzel kısmı kongrenin düzenlendiği otele yürüyerek 5 dakika uzaklıkta olması. Haa ben sabah nasıl ilk kursa geciktim onu hala çözemedim…

Neyse eşyaları otele atar atmaz doğru şehir merkezinin yolunu tuttum. İstem dışı ayaklarım beni doğru “Hamley’s”e götürdü. 200 yıllık 7 katlı bir bina düşünün ve her katı ağzına kadar oyuncak dolu!!! Açlıktan ölmeme rağmen bütün katları gezmeden oradan çıkamadım.

Yiyecek birşeyler bulma ümidiyle döndüğüm Picadilly meydanından Leichester’a yürürken yolda geçen sene orada olmayan bir mağaza keşfettim. 4 katlı rengarenk mağaza neresiydi diye sorarsanız tabiki M&M’s World 🙂

Açlığım ağır bastırınca kapısından geri dönüp çevremdeki muhteşem!! ingiliz menüsünden KFC’a kendimi zor attım. Tabi ki yemek sonrası rotam doğru M&M’s World. Yok böyle eğlenceli bir yer, heryerde rengarenk oyuncaklar,hediyeler,giysiler,bardaklar,şekerler…deliye döndüm…Sakın bu gittiğim iki mağazaya yanınızda çocuklarla gitmeyin derim:)

Gecenin finalini Soho’da bir bira ile yapıp otele dönüş yolculuğuna başladım. Kendimi yatağa bırakmak hatırladığım son şeydi…